Cvičení s overballem je zábava

Cvičení s overballem je zábava

Cvičení s overballem je zábava
5 (100%) 5 hlasů

Všichni jistě známe velký fitness míč a cvičení s ním. Tento fitball má také svého menšího brášku, avšak se stejnými léčebnými, relaxačními a zpevňujícími účinky. Nazývá se overball a cviky s ním hravě zvládnete i doma.

Overball a hrátky s ním

S overballem můžeme provádět řadu účinných nenáročných cviků. Tento mini fitball je vyroben z měkké PVC a používá se ne zcela nahuštěný. Jeho povrch je neklouzavý a proto bezpečný.

Overball a zpevnění prsních svalů

Pro posílení a zpevnění prsního svalstva se rovně postavíme, nohy máme mírně rozkročeny. Overball stlačujeme dlaněmi proti sobě ve výši prsou. Provádíme 10 krátkých stlačení v 5ti sériích a 10 dlouhých stlačení, také v 5ti sériích.

Overball a zpevnění stehen

Pro zpevnění stehen se posadíme, záda máme vzpřímená a tiskneme míček mezi koleny. Tento cvik je možné provádět také v leže. Z lehu snadno přejdeme k posilování břišního svalstva. Overball stále držíme mezi koleny, ruce sepneme za hlavou nebo zkřížíme na prsou a pomalu zvedáme trup.

Všechny cviky provádíme pomalu, vědomě, bez trhavých pohybů. Dbáme na správné dýchání.

Overball je skvělý i na sezení

Míček můžeme také použít jako bederní opěrku při dlouhém cestování nebo sezení. Lze ho také použít např. v kanceláři – pokud na něm sedíme (položíme ho na židli), provádíme tzv. aktivní sezení, které nás nutí sedět rovně, nehrbit se a používat hluboké svalstvo zad i břicha.

Kde si dále o overballu přečíst?

VIDEO: OVERBALL a cviky pro pevné břicho

VIDEO: Posilování overball – Hanka Kynychová

One thought on “Cvičení s overballem je zábava

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *