Hubneme po čtyřicítce. Jak na to?

Hubneme po čtyřicítce. Jak na to?

Jak zhubnout – to je stále často pokládaná otázka. Lidé se chtějí pyšnit dokonalou postavou a krásně pevným tělem, ale jenom málokdo se svou figurou skutečně chlubit může. Hezká, pevná a štíhlá postava je také snem nejedné ženy po čtyřicítce. Bohužel v tomto období už jde hubnutí trochu hůř. Tělo se dostává do jiné fáze, respektive je zcela jiné než ve dvaceti. Nikde se však nepíše, že zhubnout po čtyřicítce je zcela nemožné. Je to možné, jenom je třeba vědět, jak na to.  

Odborníci se shodují na tom, že stačí dodržovat několik pravidel. Jakých?  

Důležitý je režim a psychická pohoda 

Žádný vystresovaný člověk po čtyřicítce ještě nezhubnul. Psychická pohoda je v případě hubnutí opravdu velice důležitá, s tím jsou spojeny i reálné cíle, které psychickou pohodu ještě umocňují. A s psychickou pohodou se pojí také jakýsi režim, které je důležité ve čtyřiceti udržovat. Samozřejmě režimem se nemyslí jenom správné a pravidelné stravování, ale kromě toho také dodržování pohybových aktivit a dodržování pitného režimu.  

Strava plná vitaminů a potravin podporujících hubnutí 

Po čtyřicítce se automaticky zpomaluje metabolismus, což vede také k pomalému nabírání hmotnosti. Aby se předcházelo nadměrnému přibrání, je důležité zamyslet se nad svou stravou. Právě správné stravování a dobře sestavený jídelníček by mohl předejít nadměrnému tloustnutí. V ideálním případě do svého jídelníčku zakomponujte vícero vitaminů a potravin, které podporují hubnutí. Těmito potravinami se myslí například grapefruit, ředkvičky, také celer nebo rajče a para ořechy.  

Doplnit je nutné omega-3 mastné kyseliny, což jsou látky, které si tělo neumí bohužel vyrobit samo. Je proto důležité je do těla dostat jídlem. Najdeme je například vy rybách (konkrétně v lososovi nebo v tuňákovi), dále pak ve slunečnicových semínkách nebo různých druzích ořechů. 

Další příspěvky

Leave a Comment