Potraviny, které jsou pro vaše tělo nejvhodnější, pokud máte po čtyřicítce

Potraviny, které jsou pro vaše tělo nejvhodnější, pokud máte po čtyřicítce

Po čtyřicátém roku života se mohou objevit šedé vlasy, vrásky a další estetické vady na těle. Předejít jim ale můžete vhodným jídelníčkem. Některé potraviny jsou totiž plné potřebných látek a mohou stárnutí posunout. Zůstaňte ještě po dlouhý čas krásní, se zářivou pokožkou a zdravým tělem. Pomůže vám k tomu těchto pár ingrediencí.  

Brokolice na mnoho způsobů 

Děti jí často z talíře odsouvají, i když je plná prospěšných látek. Brokolice je výborná v tom, že jí můžete konzumovat v syrovém stavu, kdy si zachová nejlepší složení, ale neváhejte si ji uvařit k obědu a doplnit jí masem, sýrem nebo jinými ingrediencemi. Z brokolice lze připravit lahodný krém, polévku, pyré, ale dokonce i základ na oblíbenou pizzu. Do svého těla tak dostanete vitamín K a C a navíc tolik potřebný vápník. Díky tomu zůstane vaše pokožka pevnější a vrásky nebudou mít šanci.  

Vsaďte na avokádo 

Tato malá plodina s peckou má nenápadné zelené zabarvení, ale její složení vás uchvátí. Obsahuje totiž vitamín A, E, C, i K, dále vitamíny skupiny B a mnoho prospěšných minerálů. Ideální je pro přípravu salátů, guacamole, pomazánek a mnoha dalších pokrmů. Samo o sobě má nevýraznou chuť, ale pokud ho doplníte o rajčata, česnek, citron a další ingredience, získáte chutnou a vitamínovou bombu. Složení napomáhá odplavovat toxiny, což se velmi pozitivně projeví na vaší kůži. Zmizí akné, ale i jiné kožní choroby.  

Ořechy při každé příležitosti 

Nasypte je do snídaňové ovesné kaše, připojte k rizotu na oběd nebo do svačiny s jogurtem. Ořechy se hodí pro mnohá slaná i sladká jídla, a navíc existuje opravdu široký výběr. Jsou bohaté především na omega-3 mastné kyseliny, které posilují kožní tkáň, chrání ji před vlivem slunce a zamezují vzniku kožních chorob. Jestliže si chcete uchovat hebkou a zářivou pleť, zvyšte ve svém jídelníčku příjem této potraviny. 

Další příspěvky

Leave a Comment